Thursday, March 20, 2014

Timbang Berat Blog

assalamualaikum.

jom timbang berat blog! :D

timbang sini

kenapa timbang blog ni penting? sebab masa untuk loading blog mempengaruhi jumlah orang yang blogwalking. pernah tak macam ni : tengah blogwalking, blog orang tu lama gila nak loading. so, kita tak jadi nak baca blog orang tu. menurut kajian :


kalau lama sangat masa untuk loading, korang delete je terus blog. muahahaha. *gurau je* korang delete je widget yang tak penting, kurang la sikit berat blog kan.

No comments:

Post a Comment