Sunday, April 13, 2014

Boleh Tolong Tak?

assalamualaikum.

macam-macam jenis produk dah saya pakai untuk kulit muka saya yang berjerawat ni. kulit muka saya mula berjerawat dari tingkatan 4. sekarang tinggal bekas jerawat je lagi dan muncul bila period. hey jerawat! asal tak bawak sekali bekas jerawat tu! keji tau. haha. tangan saya yang gatal nak picit jerawat dulu, sebab tu la berparut dan ada bintik merah. tapi, bekas jerawat cuma dekat pipi sebelah kiri, pipi sebelah kanan ok. maksudnya, tak teruk sangat.

so, ada sesiapa boleh suggest tak, krim atau produk yang sesuai untuk hilangkan bekas jerawat dari kehidupan saya? :P

help me T_T

8 comments:

  1. dear..try guna ESP + Vita E Shaklee..pm sis k klu berminat
    017-5987245... http://daisyisland.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. yang penting jangann picit jerawat walau sehodoh mana pon kalau taknak parut... wan punya parut jerawat sekarang ni dalam proses nak pulih...kalau lha wan tak picit aritu~~huhuhu

    ReplyDelete
  3. bio-oil pun oke,
    sng dpt kat farmasi..
    jerawat sha dah kurang tp still ade yg halus2..
    kire oke lah bio-oil ni :)

    ReplyDelete
  4. kalau saya dari dulu lagi guna krim fair & lovely. alhamdulilah kulit muka tak bermasalah. cuma kalau boleh elakkan dari picit atau pegang muka sebab kuman banyak.

    ReplyDelete